Balsamul de par

Eu am parul ondulat. Asadar, pentru mine, sa nu folosesc balsam este egal cu a avea parul incurcat/incalcit/nedefinit. Folosesc balsam de foarte multa vreme si de atunci pur si simplu nu mai pot sa ma lipsesc de el. Stiu ca sunt persoane care au parul atat de fin ca atunci cand isi mai dau si cu balsam, nu mai au volum deloc sau nu le mai sta in niciun fel. Eu cred ca pana la urma secretul este sa folosesti o cantitate mica de produs si sa-l intinzi de la jumatatea parului catre varfuri. Si, bineinteles, sa nu il lasi in par mai mult de 2-3 minute. Si eu cand il las mai mult, nu-mi mai pot aranja parul sau isi pierde foarte mult din volum.

Eu NU recomand sampoanele 2 in 1 (sampon si balsam). In cazul meu nu sunt eficiente. Si nu sunt singura care spune asta. Chiar daca am avut un sampon 2 in 1, tot a trebuit sa folosesc apoi si balsam. Este preferabil sa folosesti si samponul si balsamul din aceeasi gama, insa nu cred ca este o tragedie nici daca sunt diferite :P.

In ultima vreme, eu mi-am cumparat doar balsam de la Elsève. Cand eram roscata (o culoare care se mentine foarte greu si iese foarte greu din par :( ) il foloseam pe cel rosu, pentru par vopsit, iar acum il am pe cel roz, care descurca parul si ii da stralucire. Il gasiti si in alte variante, insa il cautati voi in magazine, eu i-am facut destula reclama, si pe moca :P. Insa recunosc ca e printre putinele produse pe care le-as cumpara de multe ori la rand, fara sa ma plictisesc, mai ales ca nu am gasit altul mai bun. Si imi place mult si mirosul, care se mentine in par, daca nu folosesti alte produse peste, cum ar fi spuma, fixativ etc.

Sa va duceti din cand in cand prin DM, aveti sanse sa il gasiti redus de la 14 la 11 lei. Si nu numai pe asta, ci si alte produse.

Le recomand sa foloseasca balsam si baietilor care au parul aspru si il vor mai moale (pentru cand le trece iubitica mana prin par :D), insa nu celor care au parul gras sau li se ingrasa repede, deoarece li se va ingrasa si mai repede. Spun asta pentru ca baietii (majoritatea) au parul scurt, iar balsamul atinge radacina. Acelasi motiv pentru care si fetele trebuie sa-si fereasca radacinile parului de balsam.

Mi-am luat de curand si un balsam leave-in, pe care sa il pot folosi si in zilele cand nu ma spal pe par. Nu sunt foarte incantata de el, deoarece are un miros prea puternic, insa o sa va vorbesc despre el in alt post.

Sunt sigura ca multe dintre voi folosesc balsam, probabil ca la fel de multe chiar Elsève ca si mine. Daca nu, puteti sa-mi spuneti voi ce balsam utilizati si daca sunteti multumite sau daca ati gasit un balsam leave-in bun pe care sa mi-l recomandati.

:*:*:*

14 thoughts on “Balsamul de par

  1. Offffff le-am incercat pe toate… Am exact problema de care vorbeai tu: daca folosesc balsam parul isi pierde din volum, iar deloc nu-l mai pot descurca. Eu am descoperit un balsam/masca de la Freeman’s se numeste “3 minute conditioner” (recomandat o data pe sapt), iar ingredientele de baza sunt mango si papaya. Mi-am luat si samponul din aceeasi gama, sa vedem cum o sa-mi mearga :)

  2. Chiar mă gândeam să mă dau şi eu balsam atunci când aveam părul lung. Probabil din această lipsă a început să-mi cadă părul şi am fost nevoit să mă tund. Cine ştie? Poate încă aveam plete dacă foloseam balsamul ,,salvator”…

    1. Radu, și eu zic că-ți stă mai bine cu părul scurt. Cât despre balsamele și șampoanele de păr eu cred că depinde foarte mult de păr, poate mai mult decât de balsam. S-ar putea ca un șampon să fie excelent pentru părul și scalpul meu, iar pentru altcineva să fie cel mai rău șampon ever. Vestea și mai tristă este că viața e atât de scurtă încât nu avem timp să probăm toate șampoanele și balsamurile care apar pe piață.

  3. Elena, si eu foloseam balsam de la Elseve ca si tine dar acum nu mai folosesc niciunul pentru ca am inteles ca si balsamul se face vinovat pt caderea parului. Iar ca sa reusesti sa te pipteni iti recomand spray.urile acelea speciale (sunt ft ok pana si cele de la Avon). pulverizezi pe parul proaspat spalat si umed si te piepteni mult mai usor :)

    1. Pai spray-urile alea speciale sunt balsamurile leave-in de care scriu si eu in post. Merg chiar si pe parul uscat Am avut vreo 3 pana acum, chiar si de la Avon mai demult, dar eu nu am fost asa multumita. Inca mai caut…:)

    1. Buna,
      Eu pana acum l-am incercat pe cel de la Avon, dar asta se intampla acum multi ani, deci nu-ti pot spune cu exactitate cat era de bun, si pe cel de la Gliss (il gasesti in hypermarket-uri si in DM) in mai multe variante. Despre cel de la Gliss nu pot spune ca a facut minuni in cazul meu, insa sunt multe fete care il lauda, deci este posibil ca si tie sa-ti fie bun, plus ca are un pret acceptabil. Asa cum spuneam si la mesajul anterior, si eu inca mai caut un balsam leave-in bun. Pana il gasesc ma multumesc cu cel cu clatire.
      Sper ca ti-am fost de ajutor si te mai astept la mine pe blog :).

  4. Mi-am facut cercetarile pe net si am gasit un balsam DIY care se face amestecand 2 parti de apa(calduta) cu 1 parte de balsam.Dupa ce acestea se omgenizeaza poti sa-l aplici pe parul umed si apoi sa piepteni. E foarte util.Eu am incercat si parul este mult mai fin si mai usor de piepatanat.Sper ca am fost de ajutor.

    1. Sa inteleg ca nu mai clatesti parul dupa? Hmmm…nu stiu ce sa zic. Chiar daca pui 2 parti apa si doar una balsam, tot iti raman substantele alea in par, care ma gandesc ca nu ar trebui sa fie din moment ce e un balsam care necesita clatire.

    1. Poate e si asta o solutie. Insa balsamul nu face deloc spuma, plus ca nu are aceleasi substante de curatare pe care le are samponul, dar daca tie iti e bun…Singura data cand folosesc doar balsam, fara sampon, e imediat dupa ce ma vopsesc.

Leave a Reply

