Machiaj pentru pleoape lăsate

Buna!

Poate v-aţi dat seama sau nu, dar pleoapele lăsate nu sunt neapărat o caracteristică ce o căpătăm odată cu vârsta, unele dintre noi pur şi simplu aşa le avem dintotdeauna. Nu e ceva foarte plăcut, ochii par mai mici, iar pleoapele lăsate ne pot strica multe machiaje, pe unele  chiar nu ni le putem face sau dacă ni le facem, ne enervăm că nu arată la fel ca pe model.

Trebuie totuşi să ne acceptăm acest “defect” (dacă se poate numi aşa) şi să ne adaptăm felul de a ne machia pentru a-l corecta.

Mai jos am pus un video, in care Jhizet Panosian, make-up artist-ul celebrităţilor, ne arată cum putem face ochii cu pleoape lăsate (hooded eyes), să pară mai mari şi să ascundă aşa zisul defect.

HOODED EYES = partea superioară a pleoapei (arcada) acoperă parţial pleoapa mobilă

Eu trebuie să recunosc că mi-am dat seama că am hooded eyes destul de recent, atunci când am devenit tot mai atentă la felul în care mă machiez, deci am putut trăi foarte bine cu asta până acum. Totuşi, dacă putem corecta ceva la faţa noastră folosind produsele de make-up, de ce să nu o facem?

Pentru a vă da seama mai bine ce înseamnă şi cum arată hooded eyes, mai jos am pus câteva fotografii cu vedete care au ochii cu pleoapele lăsate şi care sunt foarte drăguţe şi poate nici nu v-aţi dat seama de acest mic detaliu. :)

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte Fii mai frumoasă pe Facebook!

Leave a comment

2 Comments

  1. Valentina

     /  17 January 2013

    Mersi mult pt video….mi se pare foarte util!!!! <3

    Reply
    • Cu placere! Si mie mi s-a parut interesant, asa ca am zis ca e bine sa-l mai vada si alte fete.
      Te mai astept pe blog! :)

      Reply

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 64 other followers